LEGO 41450 Centrum handlowe w Heartlake City

Dwupiętrowy model centrum handlowego na długie godziny pomysłowej zabawy

Produkt detaljer

SKU
41450
Elementy
1032 kawałki
Motyw
Wiek
LEGO hinta
449,99 zł

O LEGO 41450 Centrum handlowe w Heartlake City

  • Ogromny model ze sklepami, studiem fotograficznym, wybiegiem modowym i restauracjami ma mnóstwo sprytnych szczegółów, dzięki którym dzieci odtworzą rodzinny wypad do centrum handlowego w Mieście Heartlake.
  • Zestaw LEGO® Friends Centrum handlowe w Heartlake City (41450) zawiera sześć postaci: cztery minilaleczki LEGO Friends, mikrolaleczkę i figurkę niemowlęcia oraz akcesoria umożliwiające wciągającą zabawę.
  • W centrum handlowym jest pięć sklepów związanych z różnymi zainteresowaniami dzieci — od technologii i muzyki aż po modę i zabawki. Na drugim piętrze jest część gastronomiczna, w której podają herbatę bąbelkową i ramen.
  • Model ma sporo ciekawych szczegółów — bankomat, przewijak, sklepy zaopatrzone w realistyczne akcesoria, działające schody ruchome oraz zjeżdżalnię łączącą pierwsze i drugie piętro.
  • Młodzi konstruktorzy w wieku od 8 lat, którzy lubią robić zakupy, będą zachwyceni tym fantastycznym zestawem. Model pozwoli im spędzić wesoło czas ze wszystkimi przyjaciółmi,więc będzie świetnym prezentem na urodziny lub z innej okazji.
  • Model składa się z 1032 elementów i ma ok. 26 cm wysokości, 40 cm szerokości i 16 cm głębokości. Ta interaktywna zabawka będzie ozdobą dziecięcego pokoju i zrobi wrażenie na wszystkich przyjaciołach Twojej pociechy.
  • Zaproś dzieci do świata LEGO® Friends, w którym każdy jest mile widziany i znajdzie towarzysza zabaw o podobnych zainteresowaniach.
  • Zestawy LEGO® Friends spełniają rygorystyczne standardy branżowe, dzięki czemu zawsze do siebie pasują i można je z łatwością połączyć i rozdzielić — i tak jest niezmiennie od 1958 roku.
  • Zestawy LEGO® Friends z Miasta Heartlake są testowane na niemal każdy możliwy sposób, aby można było mieć pewność, że spełniają rygorystyczne światowe standardy bezpieczeństwa i jakości.